wszelkie "naklejki" to wiocha
Przejście z Benzyna >> Diesel
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
AWARIA!
Przejście z Benzyna >> Diesel
Ale dzika sprawa.
Moja święta krowa (Nissan Primera) jest teraz na kuracji wzmacniającej i od jakiegoś czasu smigam Taty Octavią'2000 z silnikiem AGR lekko dłubniętą 90>>133KM
Strasznie dzowna jest harakterystyka tego silnika, bardzo wąski przedział obrotowy i strasznie trzeba się namieszać lewarkiem dziwgni zaminy biegów ale za to tak miło w fotel ciśnie.
Jednak osaigi są strasznie kiepawe, moja primerka niby 155 kucy ale bez problemu schodzi na G-techu do poziomu 7,5 sek do tych 60 mil a skodzinka niby 22 konie mniej ale osaigi dupawe rzędu 9,4 - 9,2 i do tego zeby do tych 60 mil dobić trzeba zapiąć III beig i to dośyć wcześnie.
Ale za to jaki ma plus dzisaj cały dzień nią smigałem po warszawce i średnia splanai według komputera 5,4 litra ropki jestem w szoku !
-
AWARIA!
'96 lekko dłubany... Purchawa miał okazje sprawdzić się ze mną keidyś na S... chociaż wtedy sprzeglo komepletnie mi nie trzymalo i daltego dostał takie małe baty
Swoją poasja zaraziłem tate i teraz się bierzemy za Octavke - będą dwa turbo wozy w rodzinie - mojego premiera na czwartek
Komentarz
-
AWARIA!
Nie nie ja jestem tu nowy - nawet nie wiem jak zdjecie pod Nikiem zpaodać
U taty zostałwywalony katalizator, zatkany EGR, program jakiś od gościa z Częstochowy i do tego wtrsyki z ASV to takie początki moje w usprawnianiu disela - przyznam ze bestja jest holernie podatna i z każdą wizytą na hamowni coś przybywa
Komentarz
-
AWARIA!
Włąsnie cholera wie kiedy zmieniać biegi ?
Czy trzymac go w zakresie 2000 a 3000 czy ciagnąć pod 4000 no nie mam pojecia.
Mojego bezyniaka to do oporu 6500 i obr spadały na 4200 i to szło...
Będzie sucho będzie trakcja to można sie podszkolić i sprawdzić jak bedzie optymalnie
Komentarz
-
Spójrz na wykres z hamowni i wszystko będzie jasne.
Często nie warto mocno kręcić diesla.
Ale wszystko zależy od charakterystyki (Przebieg mocy/momentu w funkcji obrotów)www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
zakresu 2-3 kobr/min nie polecam zbytnio, szczególnie w dłubniętym TDI. Przy 2k z reguły mamy max moment i (przynajmniej u mnie) przeniesienie napędu nie wydala. Lepiej działać w zakresie powyżej 2,5-3,5k. Przynajmniej niec nie telepie.Ciągnięcie do 4k nic nie daje-no chyba że to ostatni bieg i długa trasa a mało casu 8)
PozdrawiamOcta ASV 119/261(fabryka) 136/328(Masters)
Komentarz
-
-
AWARIA!
Spręzanie podnosiłem do takeigo poziomu jakie wystepuje w silniku SR20DE - czyli 10:1, to jest instalacja totalnie soft doladowanie ok. 0,5 bara i chailbym zeby na początku bylo tak 220 koni bez elektronii sterującej - jedynie to będe to stroić opornikami potpiętymi to tu to tam...
Ps. tak jak przeanalizowałem wykres hamowaniany ojca skody który znajduje w tym wątku (na samym dole): http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=23&start=165
to najlepszy cia teoretycznie jest miedzy 2000 a 2800 bo wówczas jest pod noga 300Nm ale zeby się w nim znajdywać to strasznie trzeba się namachać lewarkiem zmiany biegów a to jak wiadomo zabiera sporo czasu :wink: no chyba zeby zastosować cośw rodzaju shortshifter :P
Komentarz
-
Zamieszczone przez coobcioPs. tak jak przeanalizowałem wykres hamowaniany ojca skody który znajduje w tym wątku (na samym dole): http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...t=23&start=165
to najlepszy cia teoretycznie jest miedzy 2000 a 2800 bo wówczas jest pod noga 300Nm ale zeby się w nim znajdywać to strasznie trzeba się namachać lewarkiem zmiany biegów a to jak wiadomo zabiera sporo czasu :wink: no chyba zeby zastosować cośw rodzaju shortshifter :P
[ Dodano: Pią Mar 18, 2005 13:19 ]
Zamieszczone przez EŁpowodzenia kTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
AWARIA!
Włąsnie w Octawce jest stosunkowo wąsko zestopniowana skrzynia biegów...
Jak przy 3000 się zmienia to spadaja włąsnie w granice 2000 z haczykiem.
No nic jak będzie jakiś spot to z chęcia podajde ze swoim G-techem i będziemy robić testy - niech się tylko zrobi sucho
Co do Grabowsekigo to dziwna sprawa, jak hamowałem swoja Primere u Marka to mi wyszlko ze mam 199nm a u GMS spadło do 183nm...
HAMOWNIA HAMOWNI NIE RÓWNA ! ! !
Jak ktoś się hamuje na jednej to zeby widizeć róznice w modach to niech tylko na nią uczęszcza
Komentarz
-
Zamieszczone przez EŁNissan sie robi u Grabowskiego?........a to diametralnie zmienia postać rzeczy :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
AWARIA!
Nissana robe ze znajomymi u p. Grabowskiego tylko bede hamować i regulować westgata i skłąd mieszanki - sposobami na maksa druciarskimi bo narazie nei sta mnie na SMT6 ;/
Komentarz
-
AWARIA!
U mnie doskolanle efekty daje opornik, można dobierać jego rezystancję i np. ustawić AFR prawie na seryjnym poziomie albo pojsc na calość ze auto będzie walić na czarno i strzelać co chwila...
Ps. Wczoraj wieczorem ale mialem jazdy skodą na ul. Fildorfa ciąłem się spod swiatel ze OCRą TDi -110 konna taka jak moja kombi ale kolor lekko niebieskawy ale dostała mega baty tatiego AGR naprawdę daję rade, chiciaż strasznie się muli powyżej 180 km/h :x
Komentarz
-
Majac okazje startowac w Modlinie wykorzystalem ja, zeby przetestowac dwie rozne opcje przejazdu.
Za pierwszym razem ciagnalem do ok. 4000-4100 rpm, za drugim do czerwonej kreski. Czas drugiego przejazdu byl lepszy mimo subiektywnie gorszego startu.
Z tym, ze wykres z hamowni w tamtym czasie mialem taki, ze samochod cignal caly czas plasko do ok. 5000 rpm.
Jesli ktos ma soft, w ktorym moc zalamuje sie wczesniej, albo seryjne auto to oczywiscie nie ma sensu ciagnac na pale.TDI 205PS
Komentarz
-
Komentarz